Menu

Lomi dla ciała, dla zmysłów – artykuł w Hotel Management

Przyjemność i korzyści wynikające z zażywania długich kąpieli w wodach termalnych odkryto już w starożytności. Praktycznie każde rzymskie miasto posiadało własne termy, będące nie tylko miejscem relaksu, ale również centrum rozrywkowokulturalnym.
Szczególną sławę posiadało miasto Spa (dzisiejsza Belgia), od któregonazwy przyjęto opisywać wszelkiego rodzaju zabiegi pielęgnacyjno-lecznicze.

Współcześnie SPA tylko w niewielkim stopniu dotyczy zażywania relaksujących kąpieli.

Pod tą nazwą kryje się olbrzymia różnorodność zabiegów odnowy biologicznej – począwszy od masaży, poprzez peelingi i innego rodzaju działania mające na celu poprawę samopoczucia i jakości zdrowia oraz wyglądu. Po stresującym i wyczerpującym dniu poświęcenie uwagi swojemu ciału jest obecnie „odrobiną luksusu”, na którą każdy może sobie pozwolić i na którą każdy powinien znaleźć „cząstkę” cennego czasu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, firma Lanwar działająca od ponad 30 lat na rynku kosmetyków hotelowych, wprowadza serię LOMI. Ale zacznijmy od samego początku.

LOMI SPA – to połączenie słów „LOMI” z hawajskiego „dotyk miękkiej, aksamitnej łapy zadowolonego kota” oraz słowa „SPA” z języka łacińskiego „zdrowy dzięki wodzie”. Te dwa wbrew pozorom proste słowa, zawierają całą kwintesencję znaczenia naszej nowej marki. Budując markę LOMI skupiliśmy się przede wszystkim na Tobie i Twoich potrzebach. Chcieliśmy stworzyć swoistą filozofię odpoczynku, relaksu i regeneracji. Biorąc pod uwagę dużą świadomość klientów w zakresie pielęgnacji ciała, chcieliśmy pójść o krok dalej i stworzyć im SPA nie tylko dla ciała, ale także dla duszy. Jednym z najważniejszych celów w rozwijaniu naszej filozofii SPA jest zaspokajanie ciągłej potrzeby relaksu, stanu błogości i odprężenia. Relaks ma służyć zarówno ciału jak i naszym zmysłom. Znaczenie LOMI SPA znacznie wykracza poza obszar kosmetyczny, marka nastawiona jest nie tylko na sferę pielęgnacji ciała, ale także na dostrzeżeniu potrzeb naszej duszy. Rozpoczynając prace nad tworzeniem idealnej marki SPA dla ciała, dość szybko zorientowaliśmy się, że idzie ona w parze z potrzebą SPA dla duszy, gdyż jedynie równowaga ciała i ducha pozwala osiągnąć odpowiednią harmonię i balans. Podczas naszej pracy wyznaczyliśmy jeden jasny cel: być częścią Twoich codziennych rytuałów. Skupiając się na dopieszczaniu ciała, nie zapomnieliśmy o zaspokojeniu również zmysłów. Na szczególną uwagę zasługuje wpływ, jaki zabiegi SPA mogą mieć na nasz nastrój. Towarzyszący kosmetykom LOMI zapach ma działanie odprężające i relaksujące, pomagają odzyskać równowagę i spokój. Kosmetyki są dostępne w dwóch liniach zapachowych: Bushukan i kawowym

Zobacz cały artykuł